پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119429
ريخت و پاش با پول بيت المال در يک سازمان دولتي
تاریخ انتشار : 1393/08/14 10:38:17
نمایش : 1642
در حالي که کارمندان يک سازمان دولتي هنوز معوقات خود را دريافت نکرده اند، رئيس جديد اين سازمان هزينه ها چند ميليوني از بيت المال را صرف امور شخصي خود و خانواده اش کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ريخت و پاش هاي رئيس يک سازمان دولتي در استان کرمان که پس از عزل و نصب‌هاي اتوبوسي در سال جاري روي کار آمده است،‌ صداي کارکنان اين سازمان را درآورده است.

بر اساس اين گزارش اين مدير علاوه بر تهيه غذاي روزانه خود و خانواده اش از رستوران به هزينه اين سازمان دولتي، روزانه چند پرس غذاي اضافه نيز گرفته و مجموعاً بالغ بر چند ميليون هزينه غذاي روزانه وي و خانواده‌اش از بيت المال هزينه مي شود.

وي همچنين از يک باب منزل مسکوني که اين سازمان داشته براي سکونت خود و خانواده اش استفاده مي کند؛ اما براي استقرار خود در اين منزل مسکوني چند ده ميليون هزينه‌هاي جانبي انجام داده است.

اين ريخت و پاش ها در اين اداره در حالي صورت گرفته است که کارمندان اين سازمان دولتي چند ماه است که اضافه‌کاري‌ها و حقوق مأموريت خود را دريافت نکرده اند.

اين مقام مسئول تا کنون نسبت به پرداخت معوقات کارکنان خود اقدامي انجام نداده است.

انتهاي پيام/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html